نكت مضحكه 2017

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

نن نكت مضحكه 2017

مُساهمة من طرف طـارق في 29/12/2016, 12:27 am

اثنين محششين بصو للقمرواحد قال دى الشمس والثانى قال لا ده نجم راحو سألوا واحد ثالث مسطول قالولو ده شمس ولا نجم ؟
قالهم معرفش والله امن مش من المنطقه .
-------------------------------

حرامى عاوز يسرق بيت ست عجوزه فضل مستنيها لحد متنام فقعدت تسرح شعرها 3 ساعات لحد مانامت دخل بيتها ملقاش حاجه يسرقها نكشلها شعرها وهرب .
-----------------------------

اثنين محششين قاعدين قدام مرايا الاول بيقول لصاحبه مش واجب برده نقوم نسلم على الجماعه اللى قاعدين دول قاله واجب برده ولسه هيقومو راح الثانى قاله اقعد ياعم اهم جيين علينا اهم .

غبى بيعمل تحليل دم الدكتور بيقوله انت عندك سكر فى الدم ... الغبى قاله الله يكرمك يا دكتور والله انت اللى زى العسل .

غبى اتصل بخدمة العملاء وقالهم كان عندى شريحه واخويا بلعها ... قالولو وايه المطلوب ؟ قالهم عايز اسأل لو اخويا اتكلم دلوقتى هيسحب من الرصيد ؟

بيقولوا الحليب بيديك قوة والحشيش بيخليك ضعيف ...... الكلام ده مش صحيح اشرب 3 كوبايات حليب وحاول تحرك الحيطه مش هتتحرك ولكن اشرب سيجرتين حشيش هتلاقى الحيطه بتتحرك لوحدها .

محشش قاعد فى الفصل كل شويه يضحك وفى الاخر ضحك ضحكه كبيره جدا الاستاذ قاله مالك يابنى بتضحك على ايه انت اتجننت ؟ قاله اصلى عمال بقول لنفسى نكت بس الاخيره دى جمده جدا اول مره اسمعها .

محشش قرر يعدل سمعة المحششين وهوراكب العربيه شاف محشش راكب مركب فى الشارع وبيجدف قاله ماهو انت وامثالك اللى بهدلتونا والله لو كنت بعرف اعوم كنت نزلت اجيب خبرك يابن الكلب .

محشش فاتح محل ملابس دخلت عليه واحده بتقوله عندك تيشرت لعيل فى 2 ثانوى قالها علمى ولا ادبى ؟

محشش اشتغل فى مستشفى ومن تاريخ تعيينه زادت حالات الوفيات ولما حققو فى الامر لقوه بيفصل اجهزة الانعاش ويشحن موبايله .

طـارق
admin
admin

http://crezemano.ahladalil.com

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة